Translate

zaterdag 29 oktober 2011

Nieuwe lamp, deze lampvoet heb ik gekocht op een brocante markt en wij hebben hem wit geverfd met hele mooie matte verf. Er moest natuurlijk ook een lampenkap op maar die was moeilijk te krijgen of te klein of te modern, of ik moest hem bestellen via internet. Toen kwam de oplossing een aardappelmand zonder hengsels. Wij hebben het plastic eruit geknipt en ondanks dat de mand van boven dicht is, geeft hij heel gezellig licht en je ziet het niet dat het geen echte lampenkap is.

13 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat een mooi en uniek idee, je hebt nu een juweeltje in huis en wie kan jou nazeggen dat hij een aardappelmand op de lamp heeft...niemand toch!!!

Geniet van je weekend,
♥Eefie

http://truutske.blogspot.com zei

Dat is nog eens een geweldig idee.
Hoe kom je erop.
Echt heel leuk en wat past hij mooi
op de weitte voet.

Fijne dag, Trudie.

Inge zei

Wat een leuk idee!

Le Style zei

Bijzonder idee, bijzondere creatie.....
Zo leuk om unieke items in je huis te hebben.
Fijn weekend,

Lieve groet van mij

theeleuten zei

Sat is slim en het staat super!!

Via,via kom ik op je blog...ziet er gezellig uit, dus ik ga je volgen.
Kom gerust buurten.....gezellig weekend, Evelien

Mirjam zei

Hallo Marjon,
Wat ontzettend leuk gevonden. Je moet er maar op komen. Het is een prachtige lamp geworden en helemaal uniek. Die zul je nergens anders tegenkomen. Geweldig project.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Groetjes,
Mirjam

Michelle zei

Dat heb je heel leuk gevonden en leuk gedaan, super!!

Fijn weekend
Lieve groetjes Michelle

Tanja zei

Super mooi resultaat, heerlijk zo eigen idee uitvoeren en dan zo'n eindresultaat.

Fijn weekend verder Marjon, en bedankt voor je altijd lieve reacties bij mij.

Liefs
Tanja

Anoniem zei

Wat een goed idee, en het staat nog super ook!
Geweldig hoor, nu we weer naar de donkere tijd gaan zul je er vast veel plezier van hebben!

Groetjes,
Esther

Stina zei

wat heb je dat goed opgelost en het staat zo leuk.

gr Stina

bleudelavandou zei

Heel mooi resultaat en creatief!!

Liefs
marieke

Elly's kleine idylle zei

Wat is dit een leuk idee !!!Kom er maar op...Maar zo heb je wel iets heel aparts.... ja toch ...Mooi hoor.
Lieve groet Elly.

@nne zei

lieve Marjon, stuur me gauw je adres door, want je bent één van de 2 winnaressen van m'n give-away! liefs, @nne