Translate

donderdag 27 december 2012

Nieuwjaarswens

Lieve dames,


Wat gaat de tijd toch snel.....de kerstdagen...alweer voorbij....de laatste dagen van dit jaar. 2012....
..het was voor mij een heel bewogen jaar
.....een heel slecht begin met het overlijden van mijn lieve pa.....
ik mis ik mijn vader nog steeds en het was de eerste Kerst zonder hem.....
 .....de verhuizing van mijn moeder uit mijn ouderlijk huis
het overlijden van een familielid
Een vriendschap van meer dan 25 jaar verbroken...
onzekerheden op het werk van mijn partner
......het waren pijnlijke momenten.......

maar er waren ook fijne momenten.....
een van onze kinderen ging samenwonen.....leuk stel....mooi huisje.....
nieuwe liefdes in onze familie
.......nieuwe tijdelijke baan erbij.....
leuke familiefeestjes.....
een fijn blogjaar.....
......alles heeft weer
een plekje 
gekregen....








Ik wens jullie een jaar vol
vreugde, vriendschap, gezondheid, geluk en kortom
Een schitterend, sprankelend en boeiend 2013

liefs Marjon

17 opmerkingen:

Elisabeth zei

Ja de tijd gaat snel en ik vind het niet erg dat de Kerst weer voorbij is.ik zelf kijk nu zo weinig mogelijk terug en ook niet vooruit .Wel kan ik me voorstellen dat jij terug kijkt op dit jaar omdat er veel gebeurd is .Nee nieuwjaars wensen ga ik ook niet doen deze keer.Heb het goed is het enige wat ik zeg en dat gun ik iedereen
Lieve groet Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Met zo'n bewogen jaar ontkom je er bijna niet aan om terug te blikken. Gelukkig staan er ook veel mooie momenten tegenover. Voor 2013 wens ik je heel veel gezondheid en geluk toe...dat je dromen uit mogen komen.

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Ook voor jou een heel goed en gezond 2013 toegewenst.

Groetjes Ans

It's me zei

Tja meis..het leven is soms zo zwaar,....en vaak zo leuk...geniet van deze dagen samen.....dikke knuffel van mij...xxx..

What's in a day zei

Terugblikken doet pijn, daar ontkomen we niet aan, maar wel goed om ook de positieve dingen eruit te halen, gemis is heel erg, en lijkt groter te worden jaar na jaar...
Ik hoop voor jou dat 2013 je brengt wat je hoopt, verwacht en waar je van droomt...

Een lieve groet,
♥Eefie

Eleonore zei

Hoi Marjon,


Bedankt voor je leuke berichtje.In je verhaaltje hierboven staan een paar dingen die ik ook afgelopen jaar meemaakte.Ik hoop dat het nieuwe jaar je veel geluk brengt en een goede gezondheid.Groetjes van Eleonore.

Tanja zei

Lieve Marjon, ik wens jou een verschrikkelijk mooi jaar, met heel veel mooie momenten en pas goed op jezelf.

Liefs
Tanja

Anoniem zei

Lieve Marjon,
Zulke dingen weet je niet als je aan een nieuw jaar begint. Je gaat dag voor dag en maakt per dag mee wat op je pad komt. En zo heb je afgelopen jaar een heleboel meegemaakt. En sommige dingen zijn heel pijnlijk of verdrietig en andere zijn blij. En aan het eind van het jaar is het mooi om daar toch bij stil te staan.

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een heel mooi 2013!

Lieve groet,
Gerry

ivoorwit.blogspot.com zei

Probeer het jaar toe te dekken met "zachte handen".
Niet vergeten maar proberen het een plekje in je leven te geven.
Ik weet dat het soms lang kan duren
Sterkte en met nieuwe moed het nieuwe jaar in.
Fijn dat er ook zoveel leuke dingen zijn gebeurd en wie weet wat de toekomst nog meer brengt ...
Groetjes, Thea R.

Judith zei

Marjon, aan het eind van zo'n bewogen jaar kijk je inderdaad terug. Je hebt moeilijke en pijnlijke momenten gehad maar gelukkig ook fijne momenten en gelukkig kun je daar ook op terug kijken. Ik wil je een fijne jaarwisseling en een liefdevol en gelukkig 2013 wensen!

Groetjes Judith

Barbara zei

Wanneer het nieuwe jaar in aantocht is sta ik altijd even stil, om terug te blikken, vooruit te kijken en me te verheugen op het nieuwe jaar.

" Benader het nieuwe jaar met het voornemen om mogelijkheden te vinden die verborgen liggen in elke nieuwe dag." ~Michael Josephson ~


Lieve Marjon,
Wat het komende jaar ons zal brengen weet niemand... ik wens je een jaar vol mooie momenten. Alle goeds voor 2013 en zorg goed voor jezelf!

Liefs,
B.

La Maison zei

Dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog, je hebt er een volger bij hoor.

Ik wens je heel veel geluk in het nieuwe jaar.

Lieve groet
Hermine

A fresh start of me zei

Hoi Marjon,
2012 laten we achter ons,2013 is een nieuw fris jaar en ik wens je een jaar vol goede momenten...
Lieve groet Chris

My Home Sweet Homemade zei

Een bewogen jaar... gelukkig met genoeg mooie momenten om de balans er een beetje in te brengen. Ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling toe en het allerbeste voor een fantastisch 2013!
Liefs Elly

Frau Woonwinkel zei

Liebe Marjon,
ganz ganz liebe Grüße und morgen einen guten Rutsch ins Neue Jahr, viel Glück und Gesundheit für 2013. Freue mich Dich kennengelernt zu haben! Bin gespannt aufs nächste Jahr. GlG Claudia

La Casa blanca zei

Liebe Marjon,
ich wünsche Dir ein wundervolles, glückliches, gesundes neues Jahr und es mögen all Deine Wünsche in Erfüllung gehen!

Die Pflanze nennt sich Zickzackstrauch in Deutschland und der Fachbegriff ist, glaube ich, Corokia. Ich hoffe, ich konnte Dir damit helfen :o)

Ganz liebe Grüße
Nicole

Anoniem zei

Hallo Marjon,
Sfeer, warmte en liefde, die woorden kwamen in mij op toen ik je prachtige foto's bekeek! Ademloos heb ik genoten, ik vind het werkelijk allemaal even prachtig! Onvoorstelbaar hoe knap jij dingen weet te combineren, zeker weten dat je mensen inspiratie geeft!
Liefs Ranjini ( van Stoelinga)