Translate

vrijdag 16 mei 2014

Not only beautiful from the outside




but also on the inside.....






Pioenrozen behoren tot mijn lievelingsbloemen.
Er zijn zoveel soorten en kleuren
maar dit exemplaar vind ik zelf bijzonder mooi







Tuinklus van vandaag.... de buxus knippen...
de achtertuin is  al klaar.
De zon is nu aan de voorkant verdwenen achter de huizen
dus we gaan nog even door. 
en vanaf morgen
gaan we genieten in de tuin...




Voor iedereen een heel fijn zonnig  weekend


en een lieve groet van Marjon

21 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit zijn inderdaad hele mooie exemplaren. Het was vandaag heerlijk weer voor tuinklussen, hier staat de tuin er ook al mooi bij. Hoop dat manlief morgen het terras gaat schoonspuiten, dan is het voor mij echt af :-).

Fijn weekend, geniet van het mooie weer! Liefs, Ingrid

Anoniem zei

Prachtige pioenrozen, Marjon!
Moet ook wel, want ik heb gistermiddag dezelfde in een oude kruik gezet. Ze zijn alleen nog in knop. Altijd zo spannend of de knoppen uitkomen.
Hier op het balkon ook de laatste klussen gedaan. Het was echt genieten vandaag.
Ik wens je een heerlijk zonnig weekend in je tuin!

Liefs, Gerry

Joke zei

Pioenrozen ook mijn favoriet
Ik kijk elke dag naar de struik maar de knopen willen nog niet ontwaken.

Groetjes Joke.

Unknown zei

Deze zijn echt prachtig. Je tuin ligt er weer netjes bij. Morgen lekker genieten. Groetjes, Nancy

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtig zijn ze , en heerlijk dat je tuin zover klaar is en je lekker kan genieten met dit mooie weer wens je een fijn weekend geniet er lekker van ...lieve groet rosita

Thuis bij Tjits zei

Deze schitterende bloemen behoren ook tot mijn favorieten, we hebben ze ook in de tuin staan, nog even geduld en dan kunnen we daar ook weer van genieten:)
Geniet van een heerlijk zomers weekend!

Liefs, Tjits

Ans van Ispelen zei

Je pioenrozen zijn prachtig.
En ja,het belooft een mooi zonnig weekend te worden.

Groetjes Ans

La Casa blanca zei

Wunderschöne Fotos liebe Marjon!!! Ich liebe Pfingstrosen. Der Duft, die Knospe, die Farbe. Tolle Fotos.

Ich wünsche Dir ein wundervolles Wochenende!

Liebe Grüße

Nicole

La Blomst-Living zei

Ze zijn zeker mooi! Het is nu ook geen straf om in de tuin te werken met dit heerlijke weer.
Geniet ervan, fijn weekend! Linda

Unknown zei

O, wat zijn ze mooi Marjon....zag ze gisteren ook staan, spijt dat ik ze niet meegenomen heb.
Dit zijn wel hele mooie hoor...en wat passen ze mooi in je interieur....schitterend!
Fijn zonnige Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Prachtig, Marjon! Hiervan ga je genieten..

Lieve-Groetjes, Verie

Jacqueline~Cabin and Cottage zei

Oh yes! A real beauty. Peonies are rare where I live. Lovely to have a visit from you!

Unknown zei

Wat zijn ze mooi! Wat een zomers sfeertje zo he? Lekker genieten dit weekend! Lieve groet,
Jacqueline

Bij Guusje Thuis zei

Hele mooie pioenrozen, geniet ervan!

Anoniem zei

Ze zijn en blijven prachtig, die pioenrozen. Mooi dat ze bij jou al open zijn. Hier in de tuin kijk ik ze open, hihi. De knoppen zwellen alleen nog maar aan, dus ik moet nog even geduld hebben.
Dé tuinklus, buxux-knippen, moet hier nog gebeuren. Nu is het er té zonnig voor (verbranden ze). Ach, en aangezien ik dit weekend door m'n rug ben gegaan, moet het sowieso even wachten. Eerst herstellen, zodat ik daarna weer krom kan lopen van het buxus-snoeien, hihi.
Nog even op je vorige post: wat heeft je man dat goed gezien! Tja, ze leren al bijna net zo rond te kijken als wij, onze kanjers!
Nog even een tip: a.s.Hemelvaartsdag is er weer een grote Brocante-markt op de markt in Maastricht!
Liefs, Peetje

Tineke zei

Ik denk dat er weinig mensen zijn die niet dol op pioenen zijn. Ik vind ze ook prachtig. En… ik kan ze zelfs rechtstreeks bij een kweker kopen. Ben ik geen geluksvogel?

It's me zei

Mooi hoor !!!..fijne week liefs Ria...x !

Alie zei

Prachtige romantische plaatjes!!

Sterndal zei

Liebe Marjon,
die Bilder sind traumhaft schoen! Pfingstrosen machen sich immer gut, in jeder Ecke und in jeder Vase.
Zum Traeumen schoen!
GLG und bis bald,
Brigitte

Marian zei

Ha ha, ik ben ok volop buxus aan het knippen, de bollen...de figuren en de haagjes..het knapt er altijd weer mooi van op vind ik.. En ja pioenen...mijn favoriet is de volle witte met zo'n rood streepje/stukje er in, die doet me denken aan roomijs met aardbeiensaus...

En de give away is nog niet afgelopen, die is tot 31 mei, maar er wil niemand meedoen,zullen wel foute spulletjes zijn of ze vinden mijn blog niet leuk, kan alle 2, daarom heeft die ene die meedoet geluk ......:)

Burlap Luxe zei

My daughters favorite flower, yet mine a bundle of wild flowers, so silly sweet weeds :)

Thank you for taking the time to visit my site blog and adding joy to my days with your beautiful comment.

Xx
Dore