Translate

dinsdag 27 januari 2015

Eleonora




Als liefhebber van brocante is een paspop toch eigenlijk een
musthave. Al een paar jaar zocht ik op MP en in de brocante
winkeltjes waar ik kwam, begon mijn hart sneller te kloppen.
Maar als je een echt merk wilt zoals bv Stockman, dan hangt hier een
prijskaartje aan waar je niet vrolijk van wordt.
Ik moet eerlijk bekennen, ze zijn het allermooist maar ik
kon 2 dingen doen....of héél lang sparen...of een alternatief....
en nog een bijkomstigheid....mijn lief vond de paspoppen waar vlekken in zitten
helemaal niet mooi, hij vond het zelfs vies want je wist maar nooit
waar deze poppen overal gelegen hadden :)...en ik denk dat jullie
dan zelf weten hoe moeilijk het dan wordt om iemand te overtuigen...
De poppen van de goedkopere woonwinkels vond ik niet mooi dus
er ging een hele tijd overheen totdat ik een site ontdekte waar
antieke poppen nagemaakt werden.
Je kunt het lijf zelfs in een eigen gekozen stof laten maken.



Een warm welkom voor Eleonora





Ze heeft een leuke plaats gekregen naast de kast en
over een tijd wordt ze wel aangekleed met leuke brocante spulletjes



Ik vind haar mooi en ook de mooie houten knop erbij...


I'm Happy....




Nieuwe volgers en anonieme lezers van harte welkom


Ik wens jullie nog een hele fijne week


en een


Lieve groet van Marjon


22 opmerkingen:

Unknown zei

Wat leuk dat je deze site hebt ontdekt! Een paspop is altijd mooi,kun je zo leuk stylen.....
Mooie aankoop waar je nog lang plezier van zult hebben!

Groetjes Anita

Unknown zei

ERg mooi Marjon!!
Leuke paspop!
Fijne dag!
Nicole

La Blomst-Living zei

Een heel mooi alternatief voor een oude paspop, Marjon! Jullie moeten er tenslotte allebei goed in kunnen vinden wat er in huis staat en soms moeten we wel eens concessies doen!
Veel plezier met stylen!
Liefs, Linda

Anoniem zei

Je Eleanore staat mooi daar (toevallig dezelfde naam als het winkeltje in Geleen?). Het is een mooi alternatief. Je kunt haar nu zelf stylen naar hoe jij haar graag ziet. Ik heb destijds mijn 'madammeke' ook gestyled naar mijn behoefte, omdat de echte oudjes gewoon onbetaalbaar zijn geworden. Dan maar zelf aan de slag. En hier kunnen we toch net zo van genieten! Ze is prachtig!
Liefs, Peetje

Home and Lifestyle zei

Gelukkig dat je uiteindelijk toch nog goed geslaagd bent. De prijzen voor de echte oude paspoppen zijn inderdaad flink aan de maat. Mijn man heeft er niets mee, ik denk dat hij het nooit zou begrijpen wanneer ik daar een paar honderd euro aan uit zou geven ;-).

Ik wens je een fijne avond! Liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Erg mooi Marjon.
Ook het donkere hout,dat maakt het heel sjiek.
Heel veel plezier met deze mooie paspop.

Groetjes Ans

Unknown zei

Ik vindt paspoppen ook mooi, maar bij mij mogen ze ook niet te vlekkerig zijn.
Jaren geleden heb ik een prachtexemplaar gekocht...een oudje, maar wel zonder vlekken, vindt haar nog steeds heel mooi.
Ze worden vanzelf oud...hihi...mooi exemplaar heb je gekocht.

Fijne avond nog,
Inge, my choice

What's in a day zei

Je hebt nu in ieder geval een prachtige pop die helemaal schoon en naar wens is:) Ik vind hem ook heel mooi en dat verouderen gebeurt toch wel.

Lieve groet, Eefie

Ús hûs ús thús zei

Wat een mooie paspop! En zo is je man ook nog blij :) geen oude gevlekte pop in huis.
Fijne avond. Groetjes van Aleta

Unknown zei

Mooie pop hoor! Jullie allebei blij nu!:)
Liefs Daniëlle

It's me zei

Hij of eigenlijk zij is zeker mooi....prachtig..!!..liefs van mij...x!

Vertraeumtes Stadthaus zei

Liebe Marjon,
die Schneiderpuppe ist wundervoll.
Liebe Grüße
Bianca

Esther zei

Prachtig compromis! Ik ken de dilemma's. Maar jij bent bijzonder goed geslaagd zo. Hij is echt mooi.
Groetjes, Esther

Unknown zei

Super mooie paspop voor een nieuw exemplaar , ze is echt héél mooi .
Groetjes
Christel

van alles wat in huis en tuin. zei

Mooi exemplaar heb je nu op de kop getikt! Die vieze tweedehands poppen heb ik ook niet zoveel mee, net zoals je man.
Maar deze is heel mooi!

groet Trijnie

Bonjade zei

Zo zijn jullie dus allebei blij.
Ze heeft een prachtplek bij je thuis gekregen.....
Deze dame gaan we vast nog wel eens vaker voorbij zien komen.

Fijne avond

Liefs

Bij Guusje Thuis zei

Volgens mij heb ik dezelfde dame in huis en eigenlijk staat ze nu een beetje in de weg maar ze mag blijven want ooit hebben we kamers over en krijgt ze een betere plek ... of ik moet haar dan toch beu zijn :)

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hoi hoi Marjon ze is prachtig , altijd mooi zo dame in huis elk seizoen een andere creatie aan hahaha ... wat je zei over dat mijn foto's hier veel mooier en heldere zijn dat klopt,door het delen op Facebook gaat de kwaliteit jammer genoeg erg achteruit ... ik maak mijn foto's allemaal in raw bestand en zijn vrij groot ... en ook al blijft er naar bewerken meer informatie in de foto toch lukt het mij niet om op Facebook ze in kwaliteit erop te krijgen ... hoor er veel fotograven over dus ben niet de enigste ... geniet lekker van je prachtige aankopen staat er sfeervol ...fijne week lieve groet rosita

het moonhuis zei

Ik heb er al jaren een, toen gekocht op de verzamelaarsbeurs. Ik had nog geen kinderen, dus al meer dan twaalf jaar geleden, ze zijn nu veel duurder, dus dat klopt wel. Ik ben er nog steeds niet op uitgekeken, ze blijven leuk!!

Liefs Monica

Passione Helena zei

Wat fijn dat je nu toch een paspop hebt die beide voorkeuren heeft. Ze heeft een mooie plekje gekregen en we zullen Eleonora vast nog met verschillende decoraties terug zien;-)

Fijne dag!
Liefs, Helena

Anoniem zei

Dit is een prachtige paspop, Marjon!
Gewoon zoal met het capeje en de parelketting is ze mooi. Maar we zullen haar vast nog wel eens weer zien.
Toen ik net blogde kan ik mij herinneren dat er blogdames waren die hun paspop met thee een oude look gaven. Dat ging dan wel op een speciale manier. Maar misschien wil je haar ook wel graag wit houden.
Ik vind haar heel mooi! En de naam is koninklijk!

Liefs, Gerry

Onder de rieten kap zei

Wat is ze prachtig, bij mijn man zou een oude ook niet in huis komen hoor, die is net zo, maar deze is echt prachtig, en die naam past perfect bij haar, heel erg mooi!
Veel liefs, Yvonne