Translate

donderdag 23 april 2015

Hortensia's van afgelopen jaar






Lieve dames

Een bedankje voor mijn trouwe lezers, ik verheug me altijd weer op jullie 
lieve reacties en natuurlijk een warm welkom voor mijn
nieuwe  volgers.






De hortensia's uit de tuin van afgelopen zomer dienen nog steeds
als decoratie.
Van de hortensia Annabelle had ik een krans gemaakt en deze
is prachtig ingedroogd.




De hortensia's beginnen alweer goed te groeien, de frisgroene
blaadjes worden met de dag groter.
 Ik heb de Annabelles dit jaar niet helemaal kort gesnoeid, (deze tip kwam ik
tegen op internet), in de hoop dat de takken niet gaan ombuigen
 bij een fikse regenbui. Is het proberen waard natuurlijk.

Ik wens iedereen een heel fijn lang weekend toe en heel
veel plezier met ♕  KONINGSDAG ♕

Zelf doe ik rustig aan omdat ik de afgelopen week grotendeels doorgebracht
heb in bed, hevige rugklachten en even helemaal niets meer kunnen.
Wat kun je dan blij zijn met een gsm (nooit gedacht). De pijnstillers hebben
 hun werk gedaan en heel langzaam en voorzichtig kom
ik weer op gang. De foto's had ik vorige week al genomen dus ik kon
nog even vooruit.



Liefs Marjon








21 opmerkingen:

Marian zei

Oh wat vervelend voor je...forceer maar niets, zodat het snel ovêr is....
Je krans is echt nog heel mooi...en ik ben ook benieuwd of het helpt dat je de Annabellen niet zo kort terug knipt...
Laat je dat nog eens weten?

It's me zei

Beterschap......mooie foto's hoor!....liefs Ria....x

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat vervelend...die rugpijn doe maar rustig aan en niet te veel feesten op koningsdag!! Haha
mooie foto's van de annabellen. ik heb ze op verschillende manieren rechtop proberen te houden na een regenbui maar zelfs het niet laag snoeien hielp niet dus.....succes. Ik hoop dat het bij jou gaat lukken, hou ons maar op de hoogte.

groet Trijnie

Unknown zei

Mooie header heb je bovenaan je blog...
Dit is het tweede jaar dat wij de Annabellen ook niet te kort terug geknipt hebben, en ik moet zeggen...ze zijn mooier...en volop bloemen vorig jaar.
Beterschap met je rug, ik zit ook in de lappenmand, kreeg twee weken geleden een zweepslag in m'n kuit...kan wel 8-10 weken duren voordat het helemaal weg is, met pijnstillers gaat het wel.

Fijn Weekend alvast,
Inge, my choice

Home and Lifestyle zei

Hier staan de annabellen tussen grassen in en dat houdt de bloemen wel aardig op hun plek. Tot hoeveel centimeter van de grond heb je de takken nu terug gesnoeid als ik vragen mag? Wat zal dat straks weer een prachtig geizcht zijn hè, als alles weer in bloei staat!

Veel sterkte met je rug, zo vervelend dat je daar last van hebt. Bij mij schiet het er af en toe wel eens in en dan moet ik weer een paar dagen extra goed op mijn houding letten en dat vind ik al best vervelend. Maar dan heb ik het nog lang zo erg niet als jij.

Fijn (konings)weekend! Liefs, Ingrid

Ger zei

Heel vervelend wanneer het bewegingsapparaat je in de steek laat,ik weet er alles van,over ruim een maand ga ik onder het mes.

Je hebt in elk geval lang plezier van je ingedroogde Annabellen en je hebt ze mooi op de foto gezet.

Wens je een voorspoedig herstel en fijn weekeind!!!
Liefs,Ger

Brenda zei

Sterkte met je rug, hopen dat je snel weer op de been bent.
Mooie krans is dat, fijn dat die zo mooi blijft.
Groetjes Brenda

het moonhuis zei

Die annabellen zijn mooi ingedroogd zeg, de krans is nog prachtig.
Beterschap met je rug, vreselijk is dat he :-(

Liefs Monica

Ans van Ispelen zei

Gelukkig gaat het dus weer beter met je.En wat een prachtige krans heb je gemaakt van de Annabelle.

Groetjes Ans

Anoniem zei

Prachtig ingedroogd deze Annabellen. Ik heb mijn krans ook nog altijd van vorig jaar, hij is zelfs nog héél licht groen! Dus ook ik verheug me op de nieuwe oogst. Ik ben benieuwd of het helpt om ze niet zo terug te snoeien. Ik heb ze nu moeten verplaatsen omdat ik de buxus heb opgeruimd die ze altijd wat steun gaven, dus nu staan ze ook vrij...Ben bang dat ik met steunen moet gaan werken...
Vervelend zo'n flinke rugpijn (herkenbaar). Hoop dat het beter met je gaat. Lekker vandaag in het zonnetje gaan liggen op een stretcher...laat die zon maar eens lekker inwerken, doet geest en lichaam goed! Sterkte!
Liefs, Peetje

Anoniem zei

Hallo Marjon,
Wat zijn de Annabellen prachtig ingedroogd! De krans ziet er zo mooi en vol uit!
Vervelend met je rug, ik hoop dat het snel weer beter gaat, langzaam weer in beweging komen en dan weer stapje voor stapje vooruit.
Beterschap en ik wens je een mooi lang weekend!

Liefs, Gerry

Unknown zei

Wat een prachtige krans! Ga ik eind dit jaar ook eens proberen! Ik doe het wel weleens met de gewone hortensia's dat is ook erg mooi!
Beterschap met je rug!
Liefs Daniëlle

La Blomst-Living zei

Vervelend Marjon, dat je aan bed gekluisterd was. Wat kan je dan blij en dankbaar zijn als je weer 'gewoon' kan rondlopen hè. Je hebt in ieder geval een prachtige krans gemaakt en gefotografeerd, ook de andere foto vind ik een plaatje!
Gezellig weekend, liefs Linda

Willy zei

De krans is prachtig en zo mooi van kleur. Beterschap met je rug. Groetjes,

What's in a day zei

Nou Marjon dat zal niet meevallen, heel veel beterschap hoor en denk goed aan jezelf.
Je Hortensiakrans is nog steeds prachtig, leuk om van je eigen "oogst "iets moois te maken.

Veel sterkte, lieve groet, Eefie

Unknown zei

Oei, wat vervelend! Beterschap!

En wat zien de gedroogde hortensia's er mooi uit!! Prachtige foto's weer!


Liefs,

Nadine

Seawashed zei

What a lovely blog you have. I am now following. xo

Onder de rieten kap zei

Oh die krans is gaaf! Echt supermooi die zou ik ook wel willen maken, annabellen planten dus haha! Ik hoop dat je je gauw weer helemaal in orde voelt, beterschap!
Veel liefs, Yvonne

Unknown zei

Oei sterkte met je rug zeg! Niks aan he als je niks kan! Beterschap ermee! En je hortensia's zijn nog prachtig! Fijn weekend! Lieve groet, Jacqueline

Unknown zei

Goede tip vwb de Annabellen. Beterschap met je rug.
Groetjes, Nancy

Anoniem zei

Wauw! Prachtig is je krans!

Groetjes Sandra