Translate

zondag 16 oktober 2016

My love for romantic white living



Hallo dames


Mijn liefde voor wit, dat is al bij iedereen bekend.
Als je trends blijft volgen, verandert je interieur voortdurend.
Ja, ook ik heb veel veranderd totdat ik begon met bloggen
 Inspiratie deed ik op in de prachtige interieurs van de JDL. De mooie
en sfeervolle blogs uit de scandinavische landen.
De kleur wit was voor mij een blijver. Ik houd van de lichte kleur
in mijn woning, ´s avond heel sfeervol en overdag geeft het mij positieve energie.
Accessoires en brocante in pasteltinten mogen al het wit vergezellen en zo krijg je
een romantisch interieur. Om de ruimte meer sfeer heb ik ook zwarte accenten toegevoegd.








en nee, niet alles is wit natuurlijk. De vele verschillende
tinten wit maken het niet steriel en op de muur heb ik
een vale oud groene kleur.





Niet te druk met accessoires maar rustig gestyled.







wit en het grijsgroen een serene en elegante uitstraling






een oude, versleten klassieke stoel....

,,,,,ik word er blij van....









Laten we er soms even bij stilstaan hoe tevreden
we zijn met alles om ons heen.....


Voor iedereen een hele fijne week


Liefs

Marjon

13 opmerkingen:

Elisabeth zei

Ik kijk elke keer weer met bewondering naar je foto's .Vaak word er gezegd dat wit zo kil is maar dat klopt dus echt niet en dat laat jij steeds weer zien .Je huis is altijd zo sfeervol met de mooie accessoires !
Fijne week,lieve groetjes Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Er gaat zoveel rust uit van je foto's
van je interieur.

Groetjes Ans

It's me zei

Zeker...heel belangrijk tevreden zijn en rust.....hele fijne week liefs Ria x ❤️

Mirjam zei

Ik vind het prachtig bij je Marjon, het is echt genieten om bij jou even binnen te mogen kijken.
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Marian zei

Mooi PUUR is het bij jou binnen, en dan komt dat 'beetje' roze, of de poes, des te meer tot zijn recht...

Janneke zei

Wonderschone foto's Marjon, wit is en blijft altijd mooi.
Groet, Janneke

Ger zei

Niks fijner en mooier dan je een blij en tevreden mens te voelen in je eigen ingerichte en gestylde huis.
Dat laatste gaat jou heel goed af aan je altijd romantische binnenkijkjes te zien.

Groet,Ger

La Blomst-Living zei

Zo is het! Het is fijn om je echt thuis te voelen; super mooie foto's laat je zien, grappig ook is die ene waar Miss Poes op de stoel ligt!
Liefs, Linda

Home and Lifestyle zei

Hoewel ik zelf steeds minder wit in huis heb, vind ik het bij jou en op jouw foto's elke keer weer heel erg mooi!

Liefs, Ingrid

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo zou het bij iedereen moeten zijn: blij en tevreden zijn met je eigen plekje! Hoewel we ook weer van alles aan het veranderen zijn maar dat blijft toch ook leuk!
Ik ben zelf niet zo van het wit maar geniet altijd erg van je foto's!

groetjes Trijnie

Bonjade zei

Wat genieten......mooie sfeer beelden.......

Wens je een fijn weekend

Liefs

Bij Sandra Thuis zei

Bij mij ook iets minder wit in deze tijd van het jaar, maar ik hou er ook van. Een beetje kleur erbij, door accesoires , en ik ben tevreden. En dat is het belangrijkste toch?
Mooie foto's van je huis, de verschillende tinten wit houdt het sfeervol en warm!
Fijne dag!
Sandra

Weisser Traum zei

Liebe Marjon
oh danke für deine lieben Worte . Haben mich sehr gefreut .

Bei dir sieht es ja auch zauberhaft wunderschön aus .

Herzlichst Daniela