Translate

vrijdag 25 maart 2016

Easter





Lieve dames,



Het is weer bijna Pasen...samen hebben we een paar dagen
vrij, wat familiebezoekjes en voor de rest genieten van de rust.

Dit jaar in ons huis een sobere Paasdecoratie







Een mooi stenen ei had ik van een lieve vriendin gekregen. Ik heb 
er een buxuskrans omheen gedaan en 2 kleine nestjes met
een piepklein vogeltje en een kwarteleitje.




Om de kaars een beetje mos







ook deze terrine heb ik gekregen..(tjonge ik word echt verwend)

Lentegevoel met de mini witte druifjes.






Ik wens jullie allemaal een fijn Paasweekend toe
met hopelijk een beetje zon....







De verschrikkelijke berichten uit Brussel van deze week....

geen woorden voor....

ik las deze zin op internet.....

JE SUIS SICK OF THIS SHIT


mijn medeleven gaat uit naar alle mensen die hier bij betrokken zijn....




Maar de wereld draait gewoon verder.....

en wij vieren samen het Paasfeest


Fijn paasweekend voor iedereen!!!!!!



Véél Liefs

Marjon

16 opmerkingen:

Unknown zei

Fijne Paasdagen!!
groetjes Karin

La Blomst-Living zei

Mooie sfeerplaatjes, geniet van je vrije dagen!
Liefs, Linda

Elisabeth zei

De sobere sfeer past zo mooi bij je inrichting ,echt heel mooi foto's weer .En je word zeker verwend ,wat een leuke terrine .Ik zag er laatst twee bij de kringloop voor een leuke prijs maar ik heb geen plek .Achteraf wel spijt hoor dat ik ze niet gekocht heb !! Ik wens je mooie Paasdagen
Liefs Elisabeth

Ans van Ispelen zei

Erg mooi Blogje,Marjon.
En je Paasdecoratie's zijn ook
al zo bijzonder.
En ja,niet te bevatten,dat mensen die deze
aanslagen plegen,tot zoiets in staat zijn.
Echt verschrikkelijk.
Het leven gaat inderdaad door,dat maakt ons sterk.

Ik wens je hele fijne Paasdagen toe
Groetjes Ans

Anoniem zei

Heerlijk sfeertje weer...Hier ook geen overdaad, gewoon wat kleine eitjes (en één grote- ik noem 'm mijn struisvogelei, haha) en verder wat voorjaarsbloeiers in huis. Eerste Paasdag eieren zoeken in de tuin, eerst voor de kinderen (chocolade-eieren) en daarna verstoppen zij de gekleurde (gekookte) eieren voor ons. Elk jaar hilariteit! En dat is toch het belangrijkste: plezier hebben met je gezin!
Ik wens je ook hele fijne paasdagen, samen met je dierbaren. Blij en dankbaar zijn dat ze er ook dit jaar weer bij zijn...
Liefs, Peetje

Anoniem zei

Wat een mooi ei heb je gekregen. En buxus er omheen staat altijd mooi.Ik ben liefhebber. Trouwens ook van mos.Een creatie of krans met mos kan me altijd bekoren!!

Ja, vreselijk daar in Brussel. Ik kan het ook niet begrijpen waarom mensen zoiets kunnen doen!

Ondanks alles, toch fijne Paasdagen.

Groetjes Thea♥

Crea by Thea

It's me zei

Fijne Pasen....liefs Ria x

Home and Lifestyle zei

Voor jou ook fijne Paasdagen gewenst!

Liefs, Ingrid

Marjon zei

Ja Peet, helemaal mee eens...zijn voor mij ook de belangrijkste dingen...

Marjon zei

Ja Peet, helemaal mee eens...zijn voor mij ook de belangrijkste dingen...

Mirjam zei

Hoi Marjon,
Wat een mooie serene sfeer heb je zo gecreëerd. Heel fijn om te zien.
Tja, we zijn allemaal wel een beetje 'sick of this shit' maar ik denk niet dat het daarom op zal houden. Helaas want het is echt te erg voor woorden.
Even bij stil staan is daarom ook helemaal niet erg.
En inderdaad, het leven gaat door, daarom wens ik jou en je gezin ook heel fijne Paasdagen toe,
liefs,
Mirjam

Marijke zei

Mooie paasdecoratie, mooi gefotografeerd en mooie woorden...
Fijn paasweekend,
groetjes van Marijke

het moonhuis zei

Fijne paasdagen Marjon!!

Liefs Monica

Unknown zei

Mooie paasdecoratie , dat sobere daar hou ik wel van .
Wat hier deze week gebeurde is het meest onvoorstelbare . Mijn gedachten zijn ook steeds bij al die mensen die iemand dierbaar zijn verloren .
Ook ik begrijp die moordenaars niet , de haat die ze meedragen ....
Mooie paasdagen ....
Christel , Garcya's place

van alles wat in huis en tuin. zei

Een beetje laat met de wensen maar....ik wens je nog een mooie tweede paasdag toe met veel wind, haha!
Prachtige foto's met mooie woorden!

groetjes Trijnie

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtige foto's om bij weg te zwijmelen...
Liefs,Yvonne