Translate

woensdag 12 september 2012

Afscheid nemen van de zomer


De zomer begint zo langzamerhand plaats te maken voor de herfst
de tijd voor gezellige hoekjes 
Woonspulletjes
krijgen weer een nieuw plekje in huis
en ze geven mij zo'n 
heerlijk gevoel



















 










                                           in ons huis is de kleur roze altijd lichtelijk aanwezig







en ook onze "haard" heeft weer een metamorfose ondergaan










Voor alle dames een hele fijne week met hopelijk nog heerlijk nazomerweer
ik geniet in stilte van al jullie posten.



Liefs Marjon

19 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijke sfeer geniet er lekker van ...ijne week lieve groet rosita

Ans van Ispelen zei

Echt een hele mooie dromerige sfeer bij je.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Bij jou kan de herfst wel komen zo te zien, je woonkamer is er klaar voor ;)!

Lieve groet, Ingrid

rêve de vivre zei

Hi Marjon, in your home is incredibly beautiful. Romance. Andrea

Krek wak wou zei

Wat een heerlijke romantische sfeer bij je.....echt genieten!
Fijne dag en groetjes van Nicole

It's me zei

Oh Marjon...wat heb je een heerlijk huis !!...liefs Ria...xxx...

It's me zei

Oh Marjon...wat heb je een heerlijk huis !!...liefs Ria...xxx...

bleudelavandou zei

Wat een heerlijke sfeer, het was even meegenieten...

Liefs
Marieke

Juliëtte zei

Super gezellig bij je!!

Liefs, Juliëtte

Unknown zei

Wat heb je een schitterend interieur! Ik ga je volgen! groetjes van Petra

Elisabeth zei

Wat een mooie dromerige foto's ,een heerlijke sfeer bij jou thuis!!
Lieve groetjes Elisabeth

Rozmeen zei

Mooie fotos..geniet ervan..

Liefs,
Rozmeen

Anoniem zei

Wat een mooie en sfeervolle hoekjes heb je gemaakt. De roze touch heb ik er ook in. En de glazen potten vind ik ook heel erg leuk.
Geniet ervan Marjon!

Lieve groet,
Gerry

Thuis bij Tjits zei

heerlijk hè om nu de herfst nadert weer lekker in huis te rommelen en het huis warm en sfeervol te maken voor de onstuimige herfstdagen!
en wat heb je het gezellig!

fijn weekend,
lieve groet Tjits

Elly's kleine idylle zei

Prachtig is het hier bij jou hoor en ik vind je herfstdecoraties heel sfeervol en je haard vind ik echt super !!!
Nog een fijn weekend en lieve groet.ELLY.

Mirjam zei

Hallo Marjon,
Wat een heerlijk sfeertje heb je in je huis gecreëerd. Zo gezellig.
Ik wens je een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

my way of living zei

Wat een leuk huis heb je.
Ben gelijk volger van je blog geworden.

gr. Anita

Maison Marie et Florence zei

Leuk kleurtje he roze,ik kom er tcoh ook altijd wel op terug ,ziet er weer lief uit hoor allemaal!
Lieve grtjs Manuela

Merlie zei

Wat gezellig Marjon, ik geniet van je mooie foto's....laat de herfst maar komen,
fijn weekend en groetjes van Anke