Translate

woensdag 28 december 2011

Bijna 2012

Over een paar dagen gaan we weer naar een nieuw jaar, ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en voor het nieuwe jaar heel veel geluk, liefde maar vooral gezondheid.
Graag wil ik mijn volgers en ook de anonieme volgers bedanken voor de altijd leuke reacties en ik hoop dat wij samen volgend jaar een prachtig blogjaar krijgen.
Ik heb een paar dagen vakantie maar ik probeer nog tussendoor bij jullie mooie blogs langs te komen.

Heel veel liefs                      Marjon 


22 opmerkingen:

Passione Helena zei

Lieve Marjon,

Wat heb je er een mooie post van gemaakt!

Ik wil jou ook bedanken, voor je mooie posten en reacties!

Een fijne jaarwisseling, met veel gezelligheid en lieve mensen om je heen.
&
En een heel mooi Nieuwjaar, waarin je veel geluk, liefde en gezondheid mag vinden.

Fijne vakantie!

Liefs Helena

Tanja zei

Heerlijk dat je bent gaan bloggen Marjon, ik vind je een mooie blogger, je blog wordt steeds mooier, ik ben blij dat ik je een beetje op weg heb geholpen ;-)

Ik wens je een mooi nieuw (blog)jaar!

Liefs
Tanja

Frau Woonwinkel zei

Liebe Marjon,
traumhafte Fotos!! Ich freue mich auch schon auf ein kreatives und inspirierendes Jahr 2012. Vielen Dank für Deine tollen Posts. Komme immer wieder sehr gern bei Dir vorbei :-)) Dir und Deiner Familie wünsche ich einen guten Rutsch. Für 2012 ganz viel Gesundheit, glückliche Stunden und wieder wunderbare Posts von Dir. Ganz liebe Grüße aus Deutschland sendet Dir Claudia

Stina zei

je header is ook mooi zeg,en voor jou ook alle goeds gewenst voor 2012.
en tot blogs.

gr Stina

Ambiente-nostalgia zei

Wat een leuke blog heb jij Marjon. En de walking dinner was idd een groot succes, volgend jaar weer.

Groetjes Dorine

hokje zei

Mooie nieuwe header! Ik wens jou ook een gelukkig gezond 2012 toe en heel veel blogplezier. Geniet altijd van je mooie posten en lieve reacties.

Groeten, Miranda

What's in a day zei

Allereerst natuurlijk voor jou ook een heel fijne jaarwisseling en een mooi 2012.
Bedankt voor je lieve reacties.
Je header, ha, ha, ik zie geen header alleen een wit vlak, maar hij zal vast heel mooi zijn...ik zie hem vast de volgende keer.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Mirjam zei

Hallo Marjon,
Ik wens jou ook nog een paar heel fijne laatste dagen van het oude jaar, en dan een geweldig mooi 2012...
We maken er weer een super mooi blogjaar van.
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Jij ook bedankt voor het afgelopen jaar.....mooi je banner !!....geniet liefs en alle goeds in 2012 !!...xxx...

Loraine Living zei

Ik wens je fijne dagen en een mooi 2012, genieten van blogs en vrienden.Bedankt voor je lieve reacties, warme groet, Diana

Michelle zei

Voor jullie ook een heel fijn en goed 2012!!

Je header is heel chic mooi gedaan!

Lieve groetjes Michelle

Kom Achterom zei

Ik wens je ook vast een
Heel fijne jaarwisseling!
lieve groetjes Yolanda

Sjonke's Kronkels zei

Voor jou ook een hele fijne jaarwisseling Marjon. En veel blogplezier in 2012!!
Groetjes,
Marion

Le Style zei

Wat een mooie header!
En een mooie post.....
Ik wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!

Lieve groet van mij

Elly's kleine idylle zei

Lieve Marjon....Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor het nieuwe jaar.....Ik geniet van je blog en van je lieve en altijd hartelijke reacties op mijn blog...bedankt daar voor....
Liefs....Elly..o, ja je header is prachtig hoor..

Thuis bij Tjits zei

wat een mooie collage heb je gemaakt Marjon! ik wil jou ook graag bedanken voor je lieve, hartelijke reacties op mijn blog!

hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!!

lieve groetjes, Tjits

Roelina zei

Wat een mooie header heb je, ik wens je ook een heel mooi uiteinde en al het goeds voor 2012. Tot blogs in het nieuwe jaar, liefs Roelina

Anoniem zei

Liebe Marjon,

ich wünsche dir einen guten Rutsch und ein gesundes, glückliches, zufriedenes und tolles neues Jahr!

Viele liebe Grüße von Nicole
P.S. Dein Header ist toll :o)

Elisabeth zei

Hoi Marjon
Ik wens je een heel mooi en gezond 2012
Lieve groetjes Elisabeth

Gustaviana zei

voor jou en je familie ook een tgek gezond en gelukkig 2012... wat een mooie foto's weer !!!!
viana

Theemuts Rommelhoekje. zei

Via de blog van Elly kom ik hier terecht.
Wat heb je een gezellige blog ,ik ga me gelijk aanmelden als volger.

Groetjes Romkje.

Room Seventeen zei

Een gezond en gelukkig 2012!
Mooie wenskaart heb je gemaakt!