Translate

maandag 19 december 2011

Lieve blogsters, mijn kerstwensen voor jullie

 

Tijd van verhalen en mysteries
met diepere betekenis
Tijd van gevoelens
als geluk, warmte, maar ook gemis
Tijd van bezinning
misschien weer (even) in God geloven
Tijd van feesten,
kerstbestanden en kerstverloven
Tijd waarop alles even heel harmonieus is
Tijd waarop het in de wereld héél even vrede is.
Tijd van wachten op het nieuwe
Oudejaar avond van knallen en zingen
Tijd van goede voornemens
hoop op goede dingen
Tijd voor een heel gelukkig Nieuwjaar
want dat is mijn wens voor het komende jaar





Lieve dames, ik wens jullie hele fijne warme kerstdagen 
 Marjon




Hopenlijk krijgen we nog een beetje sneeuw want die witte wereld is zo prachtig





    bron foto's: internet                                

26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Zo'n pak sneeuw mag er van mij wel vallen met Kerst! Ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe!

Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Ok die sneeuw dan alleen de twee kerstdagen en verder niet maar verder wens ik jou ook hele mooie kerstdagen,veel genieten en veel rust.

En natuurlijk een heel mooi nieuw (blog)jaar!

Liefs
Tanja

Mirjam zei

Lieve Marjon,
Wat een ontzettend lieve kerstgroet voor ons allemaal...
En ja hoor, laat die sneeuw maar komen...
Ik wens jou ook heel fijne feestdagen, geniet ervan.
Lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

wat een mooie kerstwens Marjon! en ik geniet ook van die heerlijke sfeerplaatjes, dankjewel!
ik wens jou ook hele fijne feestdagen!

lieve groetjes, Tjits

Met Brocant Label zei

Lief je mooie kerstwens en je prachtige plaatjes om helemaal in de sfeer te komen. Ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe.

Lieve groet,
Yvonne

@nne zei

ook voor jou en je familie een mooie kerst! liefs, @nne

Splashes of Pink and Mint zei

Met dit soort plaatjes raak je echt in de kerstmood! Het zou toch mooi zijn, een heerlijk pas sneeuw!
Ik wens jou ook een hele fijne tijd en bedankt voor je mooie kerstgroet!

Mayflower zei

Zowel in beeld als in woord een prachtige post Marjon.
Ik wens jou en de mensen dicht om je heen ook hele gezellige Kerstdagen toe.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Liebe Marjon,

das ist ein schöner Wunsch...diese ersten Zeilen. Die Bilder sind klasse, wäre wirklich schön, wenn sooooo... viel Schnee kommen würde. Bei uns ist das bißchen Schnee auch schon fast wieder weg.
Ik wens jou ook hele fijne feestdagen :)

Lieve groet
Nicole

Kom Achterom zei

Voor jou ook alle lieve wensen.
Yolanda

It's me zei

Jij ook !! maak er wat moois van !!...liefs Ria...xxx...

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||

http://truutske.blogspot.com zei

Ook ik wens jou feestelijke warme feestdagen toe
omringd door degene die je lief hebt.
Hartelijk dank voor jouw mooie kerstwens en ook bedankt voor je altijd lieve reacties op mijn blog.
Liefs, Trudie.

What's in a day zei

Wat een mooie wens, ik hoop dat je wensen uitkomen in het nieuwe jaar.
Witte wereld, ik hoop het zo...ik ga vannacht voor het raam zitten:)))

Voor jou ook heel fijne dagen.

Lieve groetjes,
♥Eefie

hokje zei

Mooie woorden en foto's! Geniet van deze gezellige tijd met de mensen die je lief zijn.

Lieve groet, Miranda

Le Style zei

Mooi deze kerstwens!
Heerlijke kerstplaatjes.....
Ook voor jou hele fijne, gezellige, warme & liefdevolle dagen!

Lieve groet,
Harriëtte

Elly's kleine idylle zei

Wat een ontroerend mooie kerstgroet Marjon......En hele mooie winterse sfeerplaatjes erbij...Ik wens je ook een hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar samen met je dierbaren....
lieve groet.....Elly.

Michelle zei

Wat een lieve en mooi kerstgroet! voor jullie ook hele fijne feestdagen!

Lieve groetjes Michelle

Anoniem zei

Wat een mooie foto's dat is pas echt kerstsfeer he! Ik wens jou ook hele fijne feestdagen!

Groetjes,
Esther

Willy zei

Ik zou zo in die witte wereld van de prachtige foto's willen kruipen.
Voor jou ook een hele fijne Kerst.
Lieve groet

Sjonke's Kronkels zei

Ahhh.....sneeuw...dat zou ik wel willen voor Kerst!!
Marjon, voor jou en jouw gezin ook hele fijne feestdagen en een geweldig 2012.
Groetjes,
Marion

ps. Mea van Mayflower heeft de film 'The help' al gezien (waar weet ik niet) Mei 2012 komt ie op dvd uit!!

bleudelavandou zei

Wat een prachtige wens, en die foto's geven nog eens extra de sfeer weer.

Ik wens je alvast prettige feestdagen en geniet van deze mooie momenten.

liefs
marieke

amy zei

Prachtige fotos zeg ,echt genieten
Hele fijne kerstdagen voor jou en je familie
Geniet ervan
Gr Amy

Joke zei

Dank je wel voor je kerstwens.
En natuurlijk ook voor jou , gezellige kerstdagen en een waanzinnig 2012.

Groetjes Joke

Room Seventeen zei

Wat een mooie inspiratiefoto's Marjon!
Hele fijne feestdagen toegewenst : -)

Marga zei

Hallo Marjon.
Mooie kerstwens met prachtige plaatjes.
Wat komt sneeuw toch mooi uit he.
Ik wens jou ook fijne kerstdagen en alle goeds voor 2012.
Groetjes Marga

Maison Marie et Florence zei

Dag Marjon ,ook voor jou en je fam een hele fijne kerst en een voorspoedig 2012 toegewenst!
Grtjs Manuela