Translate

dinsdag 6 december 2011

It's beginning to look a lot like Christmas

Wij zijn 2 dagen bezig geweest met het versieren van ons huis maar nog niet helemaal klaar toch begint het al op Kerst te lijken


 Kerstklokken heel eenvoudig met een enkele tak Nobilis










 Onze kerstboom, wij hebben hem gedecoreerd met gepoederde roomwitte kerstballen, nostalgische hele oude porseleinen ornamentjes, een paar rieten sterren en klokken en wat rood met wit gekleurde houten kerststerren, de kerstboom die wij halen is een Nobilis, hij is wel iets duurder maar blijft tot januari mooi en valt bijna niet uit en het hele huis ruikt er naar heerlijk.





Ook een klein beetje versiering op de trapleuning







Hier is de Kerstboom gefotografeerd bij daglicht, om zijn stam een rieten huls








 Een kerstster gemaakt van takken met heel veel lichtjes in een zachte kleur grijs






 Mijn laatste aankoop, een houten kerkje met sneeuw, we hebben er zelf licht in gemaakt en 's avonds schijnt het licht tot boven in de toren





 De console in kerstsfeer, er hangen wat kerstornamenten in en een groot hart waar een waxinekaarsje in kan. Er zitten heel veel  kleine sterretjes in en ze schijnen zo mooi in het donker





 Een kerstornament, met een oude antieke uitstraling



Glazen kerstengel







 Kerstbal met gezellige rood/wit geblokte strik



 Oud porseleinen kerstornament, het is geen antiek maar wel al heel oud









Dit Christmas choir in de echte kerstkleuren rood en groen is ook al best oud, het is een gezin pa en ma met broer en zus, ze zijn aangekleed met grote hoed, lange jas, schortjes en geruite broeken en rokken, met in hun handen een echt boekje met christmascarols, zo leuk



Hele fijne voorpretweek wenst jullie Marjon

23 opmerkingen:

theeleuten zei

Wat een sfeertje Marjon...en je boom is geweldig..prachtig zo bij die schouw.

Heerlijk he zo lekker je huis gezellig maken en nu genieten!!

Fijne week, groetjes Evelien

Frau Woonwinkel zei

Liebe Marjon,
es sieht so wunderschön bei Dir aus. Sooo gemütlich. Am schönsten ist der Tannenbaum. Jetzt kann Weihnachten kommen. Liebe Grüße Claudia

Kom Achterom zei

Ha Marjan.
Mooi zeg! en je boom wat leuk helemaal je eigen ding! super! Ik hou ervan als je inrichting echt helemaal je eigen sfeer ademt! Mooi gedaan hoor! Ik heb genoten!
fijne avond
Yolanda

What's in a day zei

Je hebt er echt al een hele kerstsfeer van gemaakt, heerlijk dan heb je lang tijd om te genieten...het ziet er zo mooi uit...het lijkt me heerlijk om lekker thuis te komen bij al die mooie dingen.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Anoniem zei

Hallo Majon,

einen schönen neuen Header hast du jetzt :) und deine Dekoration ist richtig toll geworden! Euer Baum gefällt mir sehr gut - besonders die Kugeln.
Sehr schön und gemütlich hast du es dir gemacht. Gefällt mir alles gaaaaanz gut :)

Liebe Grüße von Nicole

Anoniem zei

....ich schick dir ein bißchen Schnee mit diesem Kommentar...solange er bei uns noch liegt :))))

LG Nicole

It's me zei

Nah !! wat mooi zeg allemaal...je boom is supermooi.....alles eigenlijk wel...geniet er maar lekker van.......liefs van mij...xxx..

Michelle zei

Mooi!!!!!!!

Lieve groetjes Michelle

Thuis bij Tjits zei

heel mooi Marion, heerlijk sfeertje.. een echt thuisgevoel!

lieve groetjes, Tjits

Cosy Life by Elly zei

Hey Marjon..
Zo jij kan al gaan zitten terwijl ik er nog helemaal aan moet beginnen. Wij gaan vanavond een boom halen en dan kan ik ook beginnen.Ik vind het er allemaal prachtig uitzien.En die versierde trapleuning..zo doe ik het ook altijd!
Geniet van je gezellige sfeer..
Lieve groetjes, Elly

Mirjam zei

Hallo Marjon,
Wat een sfeer...! Geweldig. Mooie boom hoor, met die prachtige ornamenten er in. Die oude zijn werkelijk prachtig. En heel goed te combineren met de anderen... Ik vind het er supergezellig uitzien...
Heel fijne dag wens ik je,
Lieve groet,
Mirjam

ria zei

Wat een prachtige boom!!Groot,maar heel mooi zo!!Vind t sfeertje wat je hebt neergezet heel mooi.Geniet er maar van.Binnen ist heel gezellig nu.Hier (in zeeland) stormt t tenminste behoorlijk!!
Lieve groet Ria

Met Brocant Label zei

Marjon wat ziet het er allemaal al gezellig uit bij jou thuis. Het houten kerkje vind ik heel mooi, leuk ook met dat licht erin. Ik ben ook al begonnen maar duurt ook altijd een tijdje voor ik alles voor elkaar heb.

Lieve groet,
Yvonne

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Heerlijke kerstsfeer zeg ....en dat kerkje oooohhh wat is die mooi zeg ...prachtige foto's even lekker zitten genieten hier ...fijne week lieve groet rosita

Elly's kleine idylle zei

Wat is het mooi geworden Marjon !!!!!1Ik vind je boom super mooi... en hij staat ook heel mooi zo bij de schouw...Het houten kerkje vind ik trouwens ook heel mooi........Ik vind het hier er erg gezellig uit zien.... mijn complimenten hoor....Lieve groet....Elly.

Anoniem zei

Wat heb je het mooi zeg! En die rekjes weer,...ik blijf er gek op,...en dan nu in kerstsfeer met de kerstornamentjes en de guirlande die je er op hebt liggen. Wat zal dat gezellig zijn vooral 's avonds als het donker is.

Groetjes,
Esther

Le Style zei

Super sfeervol!
Mooi gestyled.....
Het kerkje vind ik erg mooi.
Fijne avond!

Lieve groet

Splashes of Pink and Mint zei

Ohhh... wat wordt het gezellig bij jou!!! Mooie boom heb je zeg, vind die ballen met grote strik ook helemaal super! Lekker knus hoor!
Lieve groetjes Elly

Sjonke's Kronkels zei

Ohhh, wat ben jij al ver. Ziet er supergezellig en sfeervol uit Marjon.
Groetjes,
Marion

gerrie zei

Dat ziet er heel gezellig uit!
de trap versieren moet ik ook nog doen,en de kerstboom halen we morgen,dan is het pas echt af!
groetjes gerrie.

@nne zei

oh, ik weet niet waar eerst kijken! lieve groet, @nne

Gerreke zei

Ik kan me voorstellen dat je hier een tijdje mee bezig bent geweest, maar het ziet er dan ook ontzettend gezellig en uitnodigend uit!
Groetjes,
Gerreke

Maison Marie et Florence zei

Wat een werk heb je gehad ! maar het ziet er leuk uit! de versiering aan de trapleuning is ook altijd leuk ,mooi gedaan allemaal hoor!
Een fijne avond,vriendelijke groeten uit Belgie
Manuela